Heidi Laine jysäytti sunnuntaina Yhdysvalloissa MM-kultaa frisbeegolfin MM-kisojen yhteydessä järjestetyssä pituusheiton MM-kisassa.
Lue myös: Heidi Laine voitti pituusheiton maailmanmestaruuden Yhdysvalloissa hurjalla heitolla
Laineen sponsori on suomalainen frisbeegolfkiekkojen valmistaja, Clash Discs, joka otti uutisen maailmanmestaruudesta innolla vastaan. “Olemme saaneet hurjasti yhteydenottoja Heidin voittokiekkoon liittyen”, Clash Discsin edustaja kertoo.
Yhtiö paljastaa, että Heidi Laineen hurja heitto suoritettiin Tone Salt -nimisellä kiekolla, jossa Tone-etuliite viittaa yhtiön patentoimaan teknologiaan, josta Clash Discs tiedotti alkuvuodesta.
“Teknologian tärkein asia on, että massaa on tuotu ulkokehälle, jonka ansiosta se lentää pidemmälle. Sen avulla myös kiekon vakautta pystyy säätämään helpommin”, Clash Discsiltä kerrotaan. “Kevään ja kesän aikana saatu positiivinen palaute on meidät yllättänyt. On hienoa, että lopputulos on näinkin hyvä.”
Clash Discs paljastaa, että maailmanmestaruuden kunniaksi tullaan näkemään kiekosta myös erityisjulkaisu: “Haluamme juhlistaa Heidin maailmanmestaruutta tuomalla siitä spesiaalijulkaisun, joita tullaan tekemään rajoitettu erä.”
Lue myös. Suomalainen Clash Discs julkaisi uuden patentoidun teknologian frisbeegolfkiekkoihin
[…] Tällä kiekolla Heidi Laine heitti pituusheiton MM-kultaa – taustalla patentoitu suomalainen … […]