KotiFrisbeegolfmediaTiedote: Frisbeegolfradat.fi ja koko FGR-liiketoiminta siirtyy Frisbeegolfmedia Oy:lle

Spin 18 Oy:n perustama ja vuosia hallinnoima frisbeegolfradat.fi on Suomen suosituin frisbeegolfaiheinen Internet-sivu. Sivustolla on vuosittain satoja tuhansia käyntejä ja sillä on tärkeä rooli ylläpitää tietoa kaikista Suomen frisbeegolfradoista.

Frisbeegolfmedia on vuonna 2023 perustettu frisbeegolfiin keskittynyt verkkomedia, joka kattaa kaikki frisbeegolfiin liittyvät uutiset Suomesta ja maailmalta.

”Frisbeegolfradat.fi on tärkeä osa suomalaista frisbeegolfia. Se on ensimmäinen paikka, johon lajista kiinnostunut päätyy. On kunnia päästä kehittämään sivustoa palvelemaan paremmin suomalaisia frisbeegolfin harrastajia.” Lauri Alasaukko-oja, Frisbeegolfmedian perustaja kommentoi.

Spin 18 Oy pysyy taustalla sivuston kehitykseen liittyvissä asioissa. Esimerkiksi frisbeegolfratojen luokitusjärjestelmä sekä ratojen reaaliaikaisestä käytöstä kertova LIVE-laskuri säilyvät frisbeegolfradat.fi-sivustolla. ”Frisbeegolfradat.fi perustettiin vuonna 2012 palvelemaan suomalaisia frisbeegolfareita tarjoamaan tietoa uusista frisbeegolfradoista, ajankohtaisista uutisista, sekä rata-arvosteluista. Vuosien saatossa ratojen määrä on kasvanut lähes tuhanteen, ja frisbeegolfista on tullut koko kansan laji. On hienoa saada Suomen tärkeimmälle frisbeegolfaiheiselle sivustolle uusi motivoitunut ja osaava jatkaja.” kertoo FGR:n perustaja, Jussi Meresmaa

Frisbeegolfmedia aikoo tuoda lajin uutiset takaisin osaksi frisbeegolfradat.fi-sivustoa ja herättää henkiin myös ratauutisoinnin. ”Frisbeegolfrata on paikka, jossa koetaan parhaat elämykset lajin parissa. Haluamme Frisbeegolfmedian uutisten lisäksi sisältöä ja uutisia myös radoista. Lisäksi haluamme haastaa kunnat, kaupungit ja yksityisen sektorin panostamaan entistä enemmän ratojen kehitykseen ja ylläpitoon.” Lauri avaa suunnitelmia.

Lisätiedot:
Lauri Alasaukko-oja
Frisbeegolfmedia

Uusimmat uutiset

Niklas Anttila otti ylivoimaisen voiton Yhdysvalloissa

Niklas Anttila oli loistavassa vireessä, kun suomalaismiehet pelasivat Disc...

Niklas Anttila on hurjassa vireessä Yhdysvalloissa – pelasi kaikkien aikojen suomalaiskierroksen?

Niklas Anttila pelasi perjantai-lauantai välisenä yönä Yhdysvalloissa mahdollisesti kaikkien...

Calvin Heimburg voitti jälleen Disc Golf Pro Tourilla – kaikki suomalaiset rahasijoilla

Viime vuoden paras pelaaja Calvin Heimburg otti toisen voittonsa...

Lauri Hämäläinen piti johtonsa ja voitti Prodigy Disc Pro Tourin avauskisan – “Tätä on odotettu”